Selasa, 10 Disember 2019

Shaliza Turun 23kg dengan Herbalife SuriKurus Online Coaching

Bagaimana Shaliza turun 23kg dengan Herbalife SuriKurus Online Coaching

Harini saya nak cerita tentang salah seorang member SuriKurus. Dulunya join sebagai customer. Lepas turun berat sekarang Sis Shaliza ni jual Herbalife under SuriKurus Coaching sekali 😍

Shaliza Turun 23kg dengan Herbalife SuriKurus


Boleh baca penulisan Shaliza sini k 👇🏼

Pada awalnya suami menentang keras saya beli Herbalife!

Pada permulaannya, suami menentang keras saya beli Herbalife. Dia cakap saya takkan makan Herbalife betul2. Bazir je beli. Tapi kalau dah namanya Shaliza, degil sikit orangnya. Bawak semua2 ni balik rumah dalam keadaan muka kerang busuk takut suami marah. Haha!!😝
.
Saya cabar diri utk makan Herbalife betul. Saya nak buktikan anggapan suami tu salah. Saya ikut cakap coach @amalinapeter_coach betul2.
.
Hasilnya, bulan pertama saya dapat turun 5kg. Badan jadi ringan sangat. Nak solat rasa gembira sebab tak mengah lagi. Tumit tak rasa sakit lagi.
.
Masuk bulan kedua, suami yang lagi bersemangat belikan keperluan saya utk turunkan berat badan. Sangatttt supportive bagi semangat even beli Herbalife kena pakai duit sendiri, kah!😝
.
I ❤ You, Abang. Walaupun Abang tak kisah pun Sayang mokmok. Tapi Sayang berusaha nak jadi lebih sihat. Terima kasih kerana merealisasikan impian Sayang. ❤ You Soooo Muchhh!!





Side effect Herbalife adalah banyak duit kena keluar sebab baju kena tukar. 😂


Lepas turun 12kg, macam-macam sokongan suami berikan

Merajuklah si isteri ni. Tapi dek degilnya isteri ni, dia beli Herbalife senyap2. Haha!! Puas lawan apa yg dia cakap tu ( dlm hati la 😝 ). Mmg tekad nak kuruskan badan. Serius masa tu rasa teruuukkkk sgt. Tak larat bawak badan sendiri. 

Degil punya degil alhamdulillah turun jugak la 12.4kg tu. Haha! Bila tgk si isteri komited sangat makan Herbalife, macam2 sokongan suami bg. Rebuskan telur la...belikan sayur la...buah la...beras perang la..roti wholemeal la..😘Jadi untuk mengelakkan kepala disekeh suami, si isteri ni kena la hargai sokongan suami tu. Kena genggam impian tu betul2.😍 Buat sehabis baik! Jgn sia2kan kepercayaan dan sokongan suami. Buruk padahnya nanti😝Sekian bebelan dari isteri yg nak kurus ni💪



Shaliza sendiri 5 tahun reject Herbalife. Tapi bila terjebak, terus jadi pencinta sejati 😂


Ai pon 5 tahun kott reject Herbalife. Sekali kaw2 telan Herbalife bedesuppp pulak lemak-lemak tu hilang.. terus jadi pencinta sejati. Kah😝

 Tak makan berat2 + bykk lewat mlm kt kedai makan. ( aku mkn je dah rm10.belum lg mood ganas aku order memacam time pms  )


 Takde lg jus dlm botol / kotak. ( kalo korg tgk boleh pengsan. Menggunung dlm plastik besar )


 Takde lg aku makan roti berbungkus2.


 Takde aiskrim 1 kotak 30 btg lg. ( 5 kotak aiskrim dah selamat masuk dlm perut before this  )


 Bila semua ni xde, berat bdn trun dgn senangnya. Tambah2 lg ada coach yg pantau. 


 Bila mahal sbnrnya kita lebih menghargai setiap sesen kita beli. Xdelah mkn main2. 







Seller online jangan kecewa sangat ye kalau orang taknak beli. 

Dulu rasa Herbalife mahal. Rupanya bila on Herbalife jaga makan, baru sedar dulu banyak makan tu lagiii mahal!

Dinner sy senang je. Blend. 3 minit siap termasuk basuh blender + snap pic 
Since org ckp Herbalife mahal. Sy pun fikir. Harga dia mmg beratus. Tp sy fikir lg, sejak serius consume Herbalife ni, byk benda berubah :
 Takde jajan² lg. ( suami aku bkn beli satu packet tau...dia beli berkotak2 terus utk isteri tersyg ni  )
Apapun semuanya atas pilihan kita. Kita yg pilih utk badan kita. Alhamdulillah.. 

 

Amacam, berbaloi tak bila dah turun 23kg? 😍


Lepas dah seronok turun berat, kenapa taknak jual kan? Ramai orang nak kurus. Ramai orang takut nak cuba benda baru. Bila Shaliza dah kurus dengan Herbalife SuriKurus, kenapa tak jual sekali supaya ramai orang boleh kurus macam Shaliza kan 😍

Platform jual Herbalife bersama SuriKurus Coaching sangat simple dan sistem kita pun support peniaga-peniaga part timer untuk boleh dapat income tanpa perlu tatap phone 24 jam. 

 

Sekian perkongsian kisah seorang member SuriKurus kita. 


MULA HERBALIFE SEKARANG!

WHATSAPP : 0123851452

Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...