Jumaat, 20 Oktober 2017

Herbalife Malaysia Outlet / Branch : Kuala Lumpur, Johor Bahru, Penang, Kota Kinabalu, Kuala Terengganu, dan Kuching

OUTLET / BRANCH HERBALIFE DI SELURUH MALAYSIA


Herbalife di Malaysia ada beberapa pick up centre. Anda mungkin mencari outlet, stokis, atau branch Herbalife berdekatan dengan anda. 

Sebenarnya produk Herbalife tak boleh dibeli dari mana-mana outlet / stokis / branch. 

Produk Herbalife hanya boleh didapati dari pengedar Herbalife sahaja. As stated on the product label :


Sebab tulah anda takkan jumpa branch / outlet / stokis Herbalife merata-rata. Outlet / Branch Herbalife.

KUALA LUMPUR, KL
KOTA KINABALU, Sabah
JOHOR BAHRU, Johor
PENANG, Pulau Pinang
KUCHING, Sarawak
KUALA TERENGGANU, Terengganu

Sekiranya anda bukan pengguna / ahli Herbalife, anda boleh mulakan dengan menghubungi Coach Herbalife sebagai langkah pertama. Mesej ini juga tertera di website Herbalife bahagian 'Contact', yang tertulis berikut :

CONTACT HERBALIFE MALAYSIA
When you need answers or assistance, the support you deserve is always within reach. 
Ask your Independent Herbalife Member 
Whether you have product questions or an interest in the Herbalife business opportunity, we encourage you to talk to your local Herbalife Member. Your Member is dedicated to answering your questions and providing the expert information you need. Please do just pick up the phone and give them a call.
---------------------------- 



Herbalife Kuala Lumpur 

Herbalife centre Kuala Lumpur terletak di Jalan Raja Chulan, Plaza See Hoy Chan, Ground Floor. Kalau lalu Jalan Raja Chulan tu memang nampak je hq HERBALIFE dari luar. Kat sini boleh buat order, bayar, dan pick up barang terus (AHLI SAHAJA, kalau anda bukan ahli, datang sini pun tak boleh beli produk ya). Walaupun selalunya proses agak lama.

Kami jarang shopping di HQ ni walaupun dekat je. Sebab delay time. Drive - Park - Order - Tunggu Pick Up - Bayar parking - Drive balik. Tapi ramai je yang suka shopping kt HQ ni jugak. Sebab tulah selalu ramai je orang.


nampak je dari tepi jalan raja chulan.

 



Herbalife Kota Kinabalu

Herbalife branch di Kota Kinabalu ni pun merupakan Distribution Centre. Maksudnya seorang AHLI HERBALIFE boleh order, bayar, dan pick up di centre ni. Again, AHLI je yang boleh beli ya. Kalau bukan ahli pergi sini pun tak boleh beli barang jugak. Nanti saya ceritakan kat bawah lagi.

Sama juga dengan kat KL, masuk kat area ni je akan nampak je Herbalife punya centre ni kat tepi jalan. Tak susah sangat nak cari. 




Photo by Headcoach Surikurus Lynda di KK : http://lyndadelacruzacic.blogspot.my
Instagram : @Coachlynda_hbl


Herbalife Johor Bahru

Berbeza dari 2 centre diatas, kat sini tidak boleh buat pembelian, order, dan pembayaran. Semua pembelian boleh dibuat secara call order atau website order, kemudian boleh pick up terus di sini. Call / Web order hanya boleh dibuat oleh ahli Herbalife sahaja. 




Herbalife Penang

Herbalife branch Penang ni tidak boleh buat pembelian, order, dan pembayaran. Semua pembelian boleh dibuat secara call order atau website order, kemudian boleh pick up terus di Pick Up Centre ni. Call / Web order hanya boleh dibuat oleh ahli Herbalife sahaja. 






Photo by Headcoach Surikurus Anis Bux di Utara
Instagram : @athrhbux_fitcoach

Herbalife Kuching


Akhir sekali, adalah pick up centre terbaru iaitu di Kuching Sarawak. Waahh bestlah orang Kuching dah boleh dapat produk Herbalife dengan begitu pantas sekali. Sama dengan Herbalife branch JB dan Penang, Herbalife branch Kuching ni tidak boleh buat pembelian, order, dan pembayaran. Semua pembelian boleh dibuat secara call order atau website order, kemudian boleh pick up terus di sini. Call / Web order hanya boleh dibuat oleh ahli Herbalife sahaja. 



Herbalife Kuala Terengganu 

Terkini bulan Oktober 2017, Herbalife buka satu branch di Kuala Terengganu juga. Semua pembelian boleh dibuat secara call order atau website order, kemudian boleh pick up terus di Pick Up Centre ni. Call / Web order hanya boleh dibuat oleh ahli Herbalife sahaja. 


Herbalife Melaka

Check these Herbalife Melaka coach :
https://www.instagram.com/coach_farahouri/
https://www.instagram.com/bubblesstory/
https://www.instagram.com/farihasaibani_coach/


Ahli je boleh beli? Jadi macam mana saya nak beli Produk Herbalife dengan mudah?

Kat atas semua saya dah senaraikan semua lokasi Herbalife Distribution Centre dan Pick Up Centre di seluruh Malaysia. Dah tentu anda fikir kenapa sikit sangat centre Herbalife ni? Selalu stokis company lain ada kat setiap bandar seluruh Malaysia, kan? Kenapa pulak di pick up centre hanya ahli je yang boleh beli?

Sebab untuk menjamin keberkesanan produk Herbalife, anda hanya boleh mendapatkan produk Herbalife ni melalui pengedar Herbalife sahaja.



Dan saya amat menyarankan anda untuk dapatkan produk Herbalife dari Coach yang komited. Jangan main beli je dari mana-mana orang yang jual, pastu anda tak tahu nak bancuh mcm mana, pastu dah guna tak sedap pulak, tak kurus pulak. PASTIKAN ANDA BELI HERBALIFE DARI COACH YANG KOMITED.



Jadi kat semua centre diatas, HANYA AHLI HERBALIFE SAHAJA yang boleh buat pembelian. Kalau yang bukan ahli nak buat pembelian kena melalui ahli jugak. Kalau anda pergi walk in je, anda tetap takkan boleh buat pembelian. So better cari Coach Herbalife yang komited je before anda pergi ke Herbalife office ya. 



SEKIRANYA ANDA MERUPAKAN HERBALIFE MEMBER, SILA CALL HERBALIFE SENDIRI UNTUK SOALAN LANJUT. JANGAN CALL KAMI YE. 


SEKIRANYA ANDA BELUM DAFTAR AHLI, BOLEH TANYA SELANJUTNYA DI SINI : WHATSAPP 

FOLLOW INSTAGRAM : @amalinapeter_coach untuk update terkini



BAGAIMANA SAYA NAK BELI PRODUK HERBALIFE?

CARA 1 : WHATSAPP KAMI, NYATAKAN HASRAT ANDA NAK BELI PRODUK APA. PENGHANTARAN dan COACHING SELURUH MALAYSIA.

Kami akan uruskan semua order anda, pembelian melalui kami juga akan lengkap dengan guidance, service, coaching, dan banyak lagi benefit. 

CARA 2 : DAFTAR AHLI TERUS. Nak daftar ahli kena melalui Coach jugak. Boleh WA dan nyatakan niat anda untuk jadi ahli Herbalife.

Kami akan uruskan pendaftaran anda. Kemudian anda boleh buat pembelian dari semua centre diatas dah dari website official Herbalife dengan harga diskaun. 

CARA 3 : BELI PRODUK DARI WEBSITE OFFICIAL HERBALIFE (website lain tak legal ya)

Nak beli produk Herbalife di Website secara ONLINE pun boleh. Hubungi kami untuk kami uruskan next step anda.

CARA BELI HERBALIFE ONLINE : http://amalina-peter.blogspot.my/2016/08/cara-beli-herbalife-online.html

========================================


FOLLOW INSTAGRAM : @amalinapeter_coach untuk update terkini


Info semua produk Herbalife di Malaysia : Produk Herbalife Online, klik sini

Jom join coaching kurus Herbalife bersama #TeamSuriKurus! : Untuk Turun Berat Badan dengan Herbalife dan Coaching, klik sini

Produk Herbalife untuk kurus? : Produk Herbalife untuk Kurus Klik Sini

Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...