Pages

Senarai Produk & Pakej Herbalife

TESTIMONIALS

Jumaat, 2 Jun 2017

Herbalife di Bulan Puasa

Bismillah. 

Mendekati Ramadhan ni, memang banyak emel yang aku terima bertanyakan produk Herbalife untuk kekal sihat dan bertenaga di bulan Ramadhan. Alhamdulillah, ramai rupanya orang yang mencari solusi menjadi lebih sihat.



FUNGSI HERBALIFE DI BULAN PUASA?

Herbalife ni bukan produk kurus je. Banyak kategori nak guna Herbalife ketika bulan puasa. Antara sebab utama orang cari Herbalife di bulan puasa :

1. Nak turun berat badan

Yang ni memanglah penyebab utama ramaiiiiii orang mesej saya. Ramai nak kurus di bulan puasa ni. Nak pakai baju Raya cantik, nak jumpa saudara time Raya. Bulan puasa juga memang masa terbaik untuk makan dengan seimbang dan praktis turunkan berat badan.

Bab turun berat ni mmg paling bestla sebab coaching kami memang lengkap untuk memastikan pelanggan turun berat badan.

DAN BULAN PUASA MEMANG KITE BUAT SPECIAL PROJEK KHAS!!! Projek Kurus Sebelum Raya dan Raya Transformation Challenge. Khas untuk anda

Boleh tengok detail tentang program kurus di sini:

PROGRAM TURUN BERAT BADAN
TESTIMONI TERKINI

2. Nak cari sahur yang sihat. Malas makan sahur!

Ramai yang macam ni kan. Daripada tak makan, eloklah minum shake time sahur. Powerrrr tau shake untuk sahur MashaAllah!! Boleh try. :D

3. Nak cari solusi untuk lebih bertenaga ketika puasa

Nak boleh buat kerja seperti biasa walaupun berpuasa kan. Memang ramai yang cari shake sebab ni jugak. Tenaga. Jangan

4. Nak cukupkan keperluan nutrient walaupun berpuasa

Bila puasa, pengambilan nutrient kite pun berkurang. Jadi produk Herbalife sangat membantu untuk cukupkan keperluan nutrisi badan. Heee.



Jadual makan Herbalife ketika Puasa.



1- Untuk Turunkan Berat Badan

Sahur : Shake
Buka Puasa : Shake
Lepas Maghrib : Makan.

Ini in general je. Seperti yang saya selalu mention, nak kurus dengan Herbalife ni kena ada bantuan Coach. Kalau main belasah je ikut tips kat atas saya yakin anda takkan survive lama hehehe. 

Jadi macam mana nak dpt guideline yang betul? Belilah dari sumber yang betul, seperti kami, Coach Herbalife. 

2- Untuk Maintain Berat Badan


Sahur : Shake
Buka Puasa : Makan

3- Untuk Ibu Menyusu Berpuasa dan Turun Berat


Yang ni personalize. Kami akan berikan mealplan khas based on kalori anda yang kami akan kira. So, cari Coach ya!!

APA YANG ANDA AKAN DAPAT BILA ANDA BELI PRODUK HERBALIFE DARI KAMI :

1. Guideline Herbalife puasa yang sangat detail : detailing kalori, detailing cara bancuh shake sahur dan berbuka (lain dari hari biasa), bahan apa sesuai letak dalam shake, nak makan nasi byk mana, nak makan ayam banyak mana, apa tips lain untuk kurus? Semua kami akan berikan. Hanya dengan beli Herbalife dari kami!! 

Jadi janganlah beli Herbalife yang tak tahu asli ke tak, halal ke tak, kat mana-mana je tepape asalkan murah, pastu tak tahu pun guideline nak guna Herbalife secara terbaik. 

2. Support Group, Online Community : Kawan-kawan dalam Team SuriKurus sangat supportive dan saling membantu kawan-kawan untuk turun berat secara effective. Share resipi masak, resipi shake, tips kurus masing-masing. Kebanyakan coachee kami juga turun 3-7 kg dalam bulan pertama. Anda akan belajar sangat banyak dari mereka!

3. Berpeluang dapat hadiah, dapat recognition, dapat diskaun, dan dapat PASTI KURUS. Jadi jangan lepaskan peluang ni. 

WHATSAPP 0136280514 untuk mulakan

SOALAN TENTANG HERBALIFE KETIKA PUASA

Soalan: Kenyang ke nak puasa dengan Shake je sahur?
Jawapan: Belum cuba belum tau kak. Sahur dengan shake memang kuantiti nampak sikit comared to nasi. Tapi kualitinya MasyaAllah. Kenyang, bertenaga, rasa macam tak puasa kadang-kadang. Lebih bertenaga berbanding kalau sahur dengan nasi! Alhamdulillah. Kalau tak percaya, cubala dulu. 


Soalan: Kenapa bukak puasa pun makan Herbalife jugak? Tak lapar ke?

Jawapan: Time bukak puasalah segala kerakusan yang tidak digalakkan Islam akan berlaku. Time tu kita lapar. Segala benda kita nak bantai. Jadi, elokla bukak puasa tu minum je Shake dulu. Pastu solat Maghrib. Lepas solat baru makan normal meal nasi dan lauk yang seimbang. InsyaAllah sihat dan lose weight healthily sepanjang Ramadhan, dan during Raya nanti badan kita dan seimbang dengan nutrisi. Kalau badan kita seimbang, weight gain during Raya pun dapat dielakkan!! :)


Akhir kata, selamat membuat yang terbaik sempena Ramadhan ini!! 



Herbalife ramadhan


COACH INA AB 0136280514
FACEBOOK : AMALINA PETER
INSTAGRAM: @amalinapeter_coach

Tiada ulasan:

Catat Ulasan